Saturday 2 July 2011

AKU AXCIDENT!!!!!!!!!! :'(

pada tanggal 1/7/2011 merupakan pristiwa yg tak akan aku tuk melupakan...dimana pada ari tersebut AKU AXCIDENT!!!! memang troma aku....aku dilanggar oleh sebuah kereta yang dibawa oleh pemandu yang sngat bodoh sekali!..axcident tu berlaku pada waktu malam jam 8 malam tak silap aku..aku membawa adik laki aku yang bongsu tu..aku tak bawak laju aku tegok cermin sisi kereta tu jauh ag..dan aku memasang signal ke kanan tuk membelok ke simpang kanan..maslah ye tibe-tiba kereta tersebut menyondol ak dari belakang..ketika itu aku sngat terkejut dan aku tumbang ke jalan raya..kaki aku tersepit..dalam kepala aku cuma fikir kan tentang adik laki aku tu je..aku toleh belakang adik aku terbaring di atas jalan dan mata ye terbeliak..aku terus panik dan menjerit sekuat hati..aku menangis tak henti-henti melihat adik aku tu..nasib baik ada saksi yang nmpak tentang kejadian itu, orang tu tolong aku..dan mengakat kami ke tepi jalan..orang tu sendiri yang ckap kereta yang dibawa oleh pemandu tu laju sngat..aku dh pasang signal tapi dia sebole-bole jugak nk memotong aku walaupon aku dh masok line sebelah kanan..memang bodoh tul pemandu kereta tersebut..pada waktu tu aku cume fikir kan adik je..aku tak le henti menangis ketika itu sebab adik aku tak henti-henti menangis..tak lama kemudian ayah dan adik aku yang sorang tu datang dan membawa aku ke rumah..yang paling dikesali ye..pemadu kereta tersebut lepas salam ayah aku dia terus BLA mcm tu je...tapi nsib baik ada orang ambil no plat kereta tersebut..rupanya orng yang melanggar aku waktu tu my parents kenal..paling menyedih kan..dia cuma bg RM50 untuk kos perubatan dan kerosakkan motor dia yang membayai..walaobagaimana pon aku tetap bersyukur kecederaan yang dialami oleh adik aku tak terok sangat cume kepala dia terantok dengan kereta dan jalan nasib baik dia tak ada pape..aku mengalami kecedaraan di kaki dan di leher..peh! memang sakit dan aku teros demam panas.. aku memang tak menyaka sekali aku boleh ditimpa kemalagan..ini first time aku axcident..dan aku tak kan melupa kan ye..mmg troma bagi aku..
namun...aku sngat sedih..pada ari esok ye aku nk g temu duga kerja..le pulak aku ditimpa musibah ini...memang tak de rezeki aku tuk dapt kan kerja tu...emmm..

No comments:

Post a Comment