Sunday 3 July 2011

SO....................BOSAN ! ! !

true blue story of mine...saya sedang kebosanan ni..apa saya patut buat eak??? hari-hari saya buat kerja yang sama je... 


waktu pagi . . .
bagun pagi g buang pe yang sepatut ye dibuang ha ha ha..then basuh muka dan gosok gigi..breakfast sngt penting saya tidak akan melupa kan nya..lepas tu 3 hero(3 orang budak kecil yg sngat nakal) dtg utuk dijaga oleh saya sampai petang..


waktu tghari . . .
time tuk budak 3 hero tu tidor and time untuk saya berfacebook or tulis blog...tapi...sume tu dh buat sya boring...sebab hari-hari bukak benda yang sama je...kadang-kadang time tghari ni saya tertido kalo dh penat sangat jaga budak 3 hero tu..sampai la petang..


waktu petang . . .
time petang budak 3 hero tu dh bagun..then masa untuk tgok tv beramai-ramai...walaupon cerita ye tak best..terpaksa tgok la...sampai la mama-mama mereka jemput mereka balik umah mereka.. lepas diorang balik...terpaksa la mengemas umah yang bersepah ni..


waktu malam . . .
time tuk mandi lama sikit (he he he)lepas tu lipat kain yang dah diangkat dari ampaian, solat,tgok berita,tgok cerita kat tv tu..kul 10 tw kul 11 time tuk masuk bilik berfacebook and berblog again....dh tak thu nk wat pe ag..wat la benda yang sama je..samapi la mata ni dh ngatok sangat baru tido....


macam ni la rutin harian saya pada setiap hari....membosan kan?? so....... bosan ! ! !...

No comments:

Post a Comment