Tuesday 14 June 2011

*k*A*w*A*n*K*u*

kawan memang ramai tapi untuk mencari kawanku agak susah. Ada berbezaan makna antara kawan dengan kawanku, contohnya *kawan* time happy je mereka akan bersama dengan kita namun time susah mereka akan meninggalkan kita bersendirian tanpa menghiraukan kita. manakala pula *kawanku* time happy dan susah mereka akan tetap bersama dan mereka tidak akan membiarkan kita bersendirian. ~ini adalah pendapat dari AKU.

hello!! true blue story of mine now have a beginning  :)

first story AKU nak ceritakan tentang *k*A*w*A*n*K*u*

dia seorang yang agak nakal ye..very naughty ya this girl :) but she is very pretty and so nice girl. RAIHANA AMIRA namanya tapi AKU panggil dia MIMIE sebab dia comel, dia memang tidak boleh duduk diam ada je keje nak dibuatnya. Mimie ini seorang yang ceria dan senang untuk berkawan, malah dia seorng yang tabah untuk mengatasi apa jua masalah. GO mimie! GO mimie! :). nak tahu tak? dulu kami tak seberapa rapat macam sekarang, kami rapat sejak kami memasuki UiTM malah abang dia dan abang AKU juga merupakan kawan jadi tidak hairan la kenapa kami ni le menjadi rapat seperti sekarang ni.actually..dia geler bergambar!!!(peace)tidak kira kemana jua dia bertapak, dia mesti akan klik! picture..sampai AKU terikut-ikut "geler bergambar" I love u Mimie :)

suhaily itu lah nama yang diberi tapi AKU memanggilnya SU.. sebab orangnya yang agak lembut dan sopan je. kalo korang(boy only) tengok su ni mesti korang akan kata 'malam ni jugak ak nk g masuk meminang' hehehe.. sahabatku sorang ni berhati lembut dan baik orangnya, cakap pon lembut dengan orang :) Su seorang yang cepat bersemangat dan tidak mudah putus asa,dia akan berusaha sehingga berjaya(su ingat lagi tak kat kem kembara 'berkobar-kobar' su dalam setiap aktiviti yang kami jalani).kami berdua saling memahami antara satu sama lain, kalau dia ada masalah dia akan kongsi masalahnya dengan AKU, begitu juga dengan AKU. Dia amik berat sangat tentang diri AKU ni "thnks su" luving u so much...


yang free hair tu adalah IKA dan yang bertopi ni ialah KAK IRA :)kami kawan sekelas, pergi kelas sama-sama, balik kelas pun sama-sama hehehe...Cantikkan IKA, tapi dia tak sombong macam peremuan cantik yang lain malah dia ni memang peramah dan ramai peminat. KAK IRA seorang yang berfikiran yang positif, fikirannya sangat matang berbading ngn kami berdua(IKA dan AKU) he he he . kami bertiga memang tak boleh duduk satu meja, ada je yang nak di gosip kan oleh kami :)sampai kan gelak ketawa kami boleh dengar satu bilik. I MISS IKA AND KAK IRA luving korang sangat-sangat.


emmmm...story ni belom habis lagi ada sambungannya nanti...penat la nak menaipnya rehat jap..nanti sambung naip ag.. :)

No comments:

Post a Comment