Wednesday 22 June 2011

kenapa??????

KENAPA??????
kenapa aku jadi macam ini... sudah lah jangan nak menyesal sekarang...semua dah berlalu..kau harus terus berusaha supaya tidak akan mengulangi kesilapan yang sama dalam hidup kau lagi.
kadang-kadang aku terfikir semula..kenapa dan apa punca nya aku jadi macam ini, dan aku mengimbas semula apa yang aku telah lakukan.
kenapa??
aku terlalu ingin kan keseronokkan dalam hidup aku sahaja.. sampai kan aku terlupa tanggungjawab aku yang sebenar nya. aku memang ramai kawan untuk berseronok..tanpa mereka memang sepi hidup aku di sana.namun semua itu membuat kan aku lalai memenuhi tanggungjawab aku sehingga aku melambat kan kerja dan menangguh kan kerja tersebut, 
aku masih belum sedar lagi! masa waktu itu, aku dapat merasakan yang aku mampu boleh lakukan yang terbaik untuk exam....dan boleh cover semua nya..tapi....................aku silap! kalau setakat aku mengharapkan sahaja itu memang tidak cukup untuk semua itu. aku perlu berusaha yang gigih dan sentiasa berdoa kepada tuhan agar aku memperolehi kejayaan..
kenapa aku tidak sedar-sedar lagi!
sehingga lah aku mendapat habuan atau balasan daripada-Nya dan aku memang sungguh menyesal sangat-sangat, aku tidak pernah rasa sedih sangat seperti ini..memang perit untuk aku terima nya..sampai sekarang aku masih sedih dan apabila aku mengenang kisah hidup aku itu memang  secara automatik air mata aku akan mengalir dengan deras membasahi pipi aku ini..


kenapa?
kenapa dan mengapa?
kenapa dan bagaimana?
kenapa dan apa yang akan terjadi selepas ini dalam true blue story of mine


ermmmmmmmmmmm...........

No comments:

Post a Comment